poniedziałek, 12 października 2015

Jesienna paletka FREEDOM cz.1



 WITAJCIE !!


Zauważyłam, że w poście z moimi zakupami bardzo podobały się wam paletki firmy FREEDOM. Dlatego już dzisiaj postanowiłam przekazać wam moje odczucia co do nich oraz pokazać swatche.  W tym poście chciałabym bliżej się przyjrzeć palecie 12 cieni o nazwie PRO 12 Audacious 3. Wydaje mi się, że kolorki idealnie wpasowują się w jesienne barwy. Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdza i jakie są jej wady oraz zalety, to zapraszam do czytania i oglądania. Makijaż jaki można stworzyć tą paletą już niedługo wam również zaprezentuję :)




O PRODUKCIE:


  • paleta 12 cieni do powiek
  • mocno napigmentowanych
  • 3 cienie matowe
  • 9 cieni z drobinkami 




CENA / DOSTĘPNOŚĆ:


Oczywiście znajdziemy je w drogeriach internetowych, ale również stacjonarnie w sklepach PEPCO. Cena palety to około 20 zł.




MOJA OPINIA:


+ Kolory bardzo mi podpasowały !! Zwłaszcza ten miedziany, świetnie wygląda na oku i zachowuje się trochę jak te foliowe cienie.
+ W palecie są również matowe cienie, co sprawia, że jest ona samowystarczalna. Znajdziemy w niej cielisty kolor, który nadaje się idealnie pod łuk brwiowy.
+ Są one bardzo dobrze napigmentowane
+ Z łatwością się je blenduje na oku
+ Nakładam je na korektor lasting Perfection  Collection i utrzymują się na oku nawet do 12 h bez zbieranie się w załamaniu. Jednak należy pamiętać o dobrym rozcieraniu i sprawdzonej bazie.
+ Cena palety bardzo zachęca do kupna. Po takiej cenie nie spodziewałam się wysokiej jakości...a tu taka miła niespodzianka.
+ Dużym plusem jest również jego dostępność stacjonarna ( ominiemy koszt wysyłki )
+ Umiejętnie nałożone nie osypują się :)
+ Jest moim zdaniem lepiej napigmentowana niż paleta Makup Revolution ICONIC 3




Jestem z niej bardzo zadowolona a zwłaszcza z kolorów, które można dowolnie łączyć i tworzyć świetne makijaże. A jaka jest wasza opinia? Miałyście już z nią do czynienia?


Pozdrawiam
Monia:*


10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze paletki z tej firmy myślę ze jest ona podobna do tych z makeup revolution, których bardzo lubię używać
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak do Iconic ale ta ma wg mnie lepszą pigmentacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna paletka, mojej siostrze by się pewnie spodobała :) Ja oczu nie maluję raczej, więc cieni nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka jest znakomita :) chętnie kupię i wypróbuję tę paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te kolorki, chociaż wolałabym matowe wersje.
    Te odrobinę za bardzo się błyszczą. Widziałam podobne do tych, ale od makeup revolution.
    W każdym razie jak na coś takiego trafię, to chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. sam wygląd nie kusi, wygląda trochę bazarkowo...ale cienie ciekawe mają nasycenie i kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...