poniedziałek, 26 października 2015

Makijaż na jesień z FREEDOM!!



WITAJCIE !!


Tak jak obiecałam dzisiaj chciałabym wam przedstawić makijaż wykonany kosmetykami FREEDOM. Moim zamysłem był prosty i elegancki makijaż w jesiennych barwach, który każda z was może wykonać w domu. Przez ostatnie kilka dni odczuwam na prawdę duży przypływ weny i chęci do robienia wymyślania nowych postów i ich wykonywania. Nie sądziłam, że przy pracy do 17 dam radę tyle pomysłów zrealizować. Zrozumiałam, że jak się na prawdę chce, to wszystko da radę zrealizować....grunt to pozytywne myślenie. A teraz zapraszam do wpisu :) Dajcie znać jak się wam podoba ( niestety aparat trochę zjadł kolor) Pomadka śliwkowa w każdym świetle inaczej wyglądała haha





Kosmetyki:
  • Podkład- Revlon Color Stay 150 Buff
  • Korektor - Collection Lasting Perfection 1
  • Puder - PAESE ryżowy
  • Maskara- L'oreal so couture
  • Cienie - FREEDOM 
  • Brwi - pisak Catrice
  • Usta- Pomadka FREEDOM Pro Now 119 Adorn
  • Bronzer- MUR
  • Róż - MUR





Jak wam się podoba ten delikatny i elegancki makijaż? Jakiej pomadki wy używacie najczęściej jesienią? Macie swoje sprawdzone?

Pozdrawiam
Monia:*


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu makijaże, podoba mi się mocniejsze podkreślenie ust :) Dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  2. śliwkę uwielbiam :D choć widzę, że ciężko ją uchwycić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo :P Uwierz mi, że różne światło próbowałam :)

      Usuń
  3. Odcień szminki jest przepiękny! Ślicznie prezentuje się na twoich ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) kolor szminki mi się spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny make up, lubię taką delikatną kolorystykę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...