poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Rozwijam się podczas tych wakacji !!





Witajcie !!


W ten weekend nie mogłam lepiej spędzić czasu !! Nie dość, że poznałam bardzo pozytywne osoby i świetnie się bawiłam to dodatkowo ukończyłam Podstawowy Kurs Wizażu w CORIO: ) !! Niedługo czas na kolejny krok : ) W te wakacje postanowiłam się rozwijać, w końcu to moje ostatnie tak długie wakacje : (







Zajęcia były prowadzone w kameralnym i bardzo wesołym gronie przez co nie czułam żadnego stresu. Bardzo ucieszyłam się, że było spoooro praktyki, moje nogi bardzo to odczuły : P ale nie żałuję żadnej minuty, bo dużo dowiedziałam się i nauczyłam się kilku  trików. Nasza mentorka Dominika Osiadły ma sporo praktyki za sobą i milion pomysłów, potrafiła zadziwić Nas połączeniami kolorów, które świetnie wyglądały na oku : )


Żałuję, że nie wzięłam lustrzanki, ponieważ zdjęcia z mojego telefonu nie są najlepszej jakości : ( i kolorki nie wyglądają tak jak w realu. Wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną....praktyka czyni mistrza : P. A to kilka moich pomysłów :





A Wy rozwijacie się w te wakacje?? Wybieracie się na wakacyjne kursy lub szkolenia??

Pozdrawiam
Monia:*


2 komentarze:

  1. Masz powieki stworzone do malowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się porozwijała, ale niestety nie mam na to czasu - praca praca ; ( A Tobie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...