czwartek, 31 lipca 2014

Podsumowanie lipca dział Moda !!




 Witajcie !!

Od tego miesiąca będą dwa podsumowania : ) Część z Was wie, że od trzech tygodni piszę artykuły do działu MODA na portalu Uroda i Zdrowie. Postanowiłam się rozwijać i próbować czegoś nowego, oczywiście nie zaniedbam przez to bloga. Zauważyłam, że im bardziej mam pełen kalendarz to bardziej szanuję czas i mam go więcej (?) Jestem też ciekawa co Wy myślicie o moich małych artykułach, poradach na tym portalu? To moje początki więc wiem, że może być ciężko.





Sukienki na wesele trendy 2014







Crop Top w różnych odsłonach







Odtwarzamy styl Aniołka Victoria's Secret Mirandy Kerr




 

 

 

Jak dobrać okulary do kształtu twarzy







Birkenstock ! Co to takiego?









Przód na tył czyli biżuteria na plecach !!




Pozdrawiam gorąco ( bo dzisiaj o dziwo u mnie zimno !! )
Monia:*


Zapraszam na INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie :) też zastanawiam się nad pisaniem dla tego portalu, możesz mi opowiedzieć jak mniej więcej to wygląda z naszej strony (mój mail sandra1j@interia.pl)
    obserwuję i pozdrawiam ;)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko takie piękna ♥ aż chce się to wszystko mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym mieś odwagę założyć topa niestety nie mam figury :( A przyznam, że niektóre są genialne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...