poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Subtelnie a rzęsy do nieba !! Make up






Witajcie !!



Tak jak Wam kiedyś pisałam postanowiłam zabrać się za wizaż trochę poważniej i ostatnio odwiedziłam moją koleżankę, która zgodziła się na szybciutki make-up. Praktyka, praktyka, praktyka tego teraz najbardziej szukam : ) A dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć tego make-up'u, jest dość subtelny i jednocześnie z lekkim błyskiem : ) Może na pierwszy dzień szkoły?? Testowałam na koleżance maskarę, która przyjechała do mnie niedawno i jak efekt??





Cienie - Makeup Revolution ICONIC 3
Cienie - INGLOT 362
Pyłek w kącikach - KOBO 501 Violet Blush
kreska - L'oreal Black buster
maskara - L'oreal Volume Million Lashes
Pomadka - Golden Rose Velvet matte 07 +Essence 01 Frosted



Pozdrawiam
Monia:*

Zapraszam na INSTAGRAM

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...