czwartek, 12 grudnia 2013

Micel jak Marzenie??


Witajcie !!


Będąc na spotkaniu Gorzowskich blogerek otrzymałam do testów płyn micelarny. Zawsze przed użyciem takiego płynu obawiam się o swoją cerę, ponieważ kiedyś uważałam, że one tylko przesuszają moją skórę, a jak spisał się płyn micelarny od Dermedic???....






Dermedic
Płyn miceralny HYDRAIN3
Do skóry suchej



OD PRODUCENTA:

" Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
  • Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień. 
  • Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
  • Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze. 
  • Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa."




SKŁAD:

Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.




WRAŻENIA:

+ Zmywa bardzo dokładnie makijaż, jednak należy uważać przy okolicach oczu. Niby producent pisze, że nie podrażnia on oczu, ja mam bardzo delikatną i cienką skórę wokół oczu i potrzebuje ona dużo delikatności i dużego nawilżenia.
+ Nie wysusza mojej skóry ( a lubi mi się przesuszać na policzkach i skroniach )
+ Nie zauważyłam uczulenia ani podrażnienia
+ Nie zatyka porów
+ Ostatnio widziałam go w SP w bardzo dobrej cenie ; )
+ Lubię nim rano odświeżyć buzię i oczyścić ją : )


- Trochę dużo czasami płynu wylatuje i trzeba uważać ściskając buteleczkę
- niestety nie jest zbytnio wydajny i szybko znika, ale wszystko co dobre szybko się kończy : )



 Po przetestowaniu dwóch płynów micelarnych muszę stwierdzić, że ten jest numerem jeden !! Mimo jego minusów chwilowo pozostanę przy nim i będę polować na promocje : )

Lubicie kosmetyki firmy Dermedic?? : )


Pozdrawiam
Monia:**

!!!!!!!!!!!!!!!!!  PRZYPOMINAM O KONKURSIE  !!!!!!!!!!!!!!





:)

6 komentarzy:

  1. bardzo lubię krem matujący z Dermedic, a teraz zamierzam wypróbować serum nawilżające i zmniejszające pory:) a na ten płyn też będę musiała się wreszcie skusić, tym bardziej, że bardzo często jest w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mam na dzień matujący : ) dobrze się spisuje ; )

      Usuń
  2. bardzo lubię dermedic:) płyn mam i lubię:) mam też krem i mleczko.warte uwagi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...