wtorek, 2 lipca 2013

Apteczne zakupy / Kilka inf.



Witajcie :)



Od kiedy mam troszkę więcej czasu postanowiłam bardziej zadbać o siebie a raczej o swoją cerę. Ostatnio zaczęła mnie nękać tzw. kaszka..białe podskórne krostki..nigdy wcześniej takich nie miałam więc wybrałam się do apteki do dermatologa no i zrobiłam mały zakup. : )

Jak już wcześniej pisałam do demakijażu używam i od dawna używałam mleczko do demakijażu od Nivea. Niestety ostatnio zauważyłam, że już nie działa na mnie tak jak kiedyś..niby mocno nawilża ( bo aż się czasami świecę) ale na policzkach skóra zaczęła mi się wysuszać trochę. Nie wiem czy to jego wina czy nie, ale postanowiłam skorzystać z okazji i kupić nowe ( a raczej już kiedyś używane) mleczko do demakijażu od Iwostin.



IWOSTIN
Nawilżające mleczko do oczyszczania skóry i demakijażu
Dla skóry wrażliwej i  skłonnej do podrażnień



Pani w aptece doradziła mi na mój problem lekki peeling z 5% kwasem migdałowym firmy Pharmaceris. W sumie nie miałam zbyt wielu produktów tej firmy. Jestem po pierwszym użyciu... na razie nie uczulił uff.


Pharmaceris
Krem peelingujący
I stopień złuszczania
 


Do kremu peelingującego dostałam również kilka próbek kremu i żelu, gdyby się okazało, że jednak dla mnie za mocny jest. Obym nie musiała z nich skorzystać : )




Oczywiście jak to bywa podczas intensywnej nauki na egzamin licencjacki wszystko jest ciekawsze od tego. Dlatego wzięłam się za gotowanie i postanowiłam odtworzyć pyszne danie, które jadłam w restauracji Viva Pomidore. Było to Spinaci Gorgonzola. Nie chwaląc się już po zapachu wiedziałam, że wyszło mi dokładnie to samo. Mama nawet mnie pochwaliła i obie zajadałyśmy aż nam uszy się trzęsły : P

A składniki to : oczywiście szpinak, młode ziemniaki, ser gorgonzola, ser mozzarela, czosnek, śmietana, bazylia i oregano.

Jak by ktoś chciał się pobawić w kucharza to :
  1. ziemniaki obieramy i tniemy na małe kawałeczki
  2. Gorgonzolę mieszamy ze śmietaną i wyciśniętym czosnkiem i przyprawami
  3. Szpinak myjemy i odsączamy
  4. W naczyniu układamy składniki warstwami przekladając sosem z gorgonzolą i plasterkami mozzarelli.
  5. Pieczemy w piekarniku 200stopni przez 40-45 min ( zależy od ziemniaków )





KILKA INFORMACJI : )

Widząc, że wszystkie blogi przerzucają się na Bloglovin postanowiłam odświeżyć swój. Więc zapraszam do obserwowania. Moje kontakty udało mi się już tam przenieść..

Klik----> Bloglovin


No i też chciałam się pochwalić, że moja recenzja peelingu znajduje się na stronie Female.pl  Pierwszy raz napisałam recenzję na taką stronę...musiałam się trochę napracować ale wydaje mi się, że chyba dobrze mi poszło. Artykuł znajdziecie ...
Tutaj--->Recenzja





Pozdrawiam i wracam do nauki :)
Monia


 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...