niedziela, 30 czerwca 2013

Kamuflujemy cienie pod oczami !!











Tak siedząc i oglądając Sex w Wielkim Mieście 2 postanowiłam wczoraj napisać dla Was post a raczej recenzję. Niestety bardzo wkręciłam się w oglądanie i koło 23 przypomniałam sobie o blogu : ). Ostatnio sporo było o paznokciach a dzisiaj będzie trochę o korektorze, który kupiłam w sumie przez przypadek przechadzając się alejkami w NATURZE.

Dzisiaj będzie trochę o korektorze firmy CATRICE a mianowicie o produkcie, który nazywa się:

Camouflage Cream 

 

 

Od producenta:

"Kamuflaż: kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia."

 

 

 

 

Cena:

Około 10-13 zł / 3g

 

 

  

Konsystencja:

 

Jak wskazuje nazwa korektora jest on dość kremowy i gęsty. Dlatego ja do jego aplikacji nie używam pędzelka czy innego aplikatora..tylko opuszki palców.

 

  Krycie:

 

 Poniżej zamieszczam zdjęcia przed nałożeniem korektora pod oczy i po.




 

Opinia:

Plusy:

+ Jego cena jest dużo niższa od cen innych korektorów, których używałam

+Bardzo wydajny

+W porównaniu do droższych korektorów kryje o wiele lepiej !!

+ Pozostaje na swoim miejscu do około 5 h

+nie ciemnieje

+ Opuszkami palców bardzo ładnie się rozprowadza

+kryje też niedoskonałości cery

+ nie wysusza

 

 

Minusy:

- czasami zdarza mu się osadzać w zgięciach 

- dla niektórych opakowanie może być minusem, ponieważ jest to niehigieniczna forma korektora i trzeba uważać aby nie  ubrudzić kosmetyku

 

 

Ocena:

 Mimo dwóch małych minusów dostaje ode mnie 

5 / 5 



Pozdrawiam

Monia;*



11 komentarzy:

  1. Ostatnio zastanawiałem się nad nim! Jaki masz kolor? Mam tylko nadzieję, że to nie jest najjaśniejszy, bo ja lubię mieć troszkę jaśniejszą okolicę pod oczami ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam odcień 010 Ivory i jest to chyba najjaśniejszy ale nie jestem pewna. Więc może być ciut za ciemny dla Ciebie : (

      Usuń
    2. Pójdę pomacać! Wygląda naprawdę obiecująco. Czytałem już kilka pozytywnych opinii ^^

      Usuń
    3. Ja też teraz kilka pozytywnych postów znalazłam : )

      Usuń
  2. chętnie zwrócę uwagę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam o nim, ale w końcu zdecydowałam się na Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę kremy pod oczy, które nawilżają i wybielają cienie ;)
    a do zakrycia cieni uwielbiam korektory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stosuję kremy / żele pod oczy ponieważ walczę z cieniami..ale przegrywam coś : (

      Usuń
  5. czytałam o nim dużo dobrego i mam zamiar się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...