poniedziałek, 15 lipca 2013

Aussie Nawilżamy włosy !!









Witajcie : ) Dzisiaj już poniedziałek...jak mam wakacje to czas bardzo szybko..muszę zacząć planować i robić plan na tydzień, bo wakacje mi umkną nawet nie będę wiedzieć kiedy. Już niedługo bo za 5 dni mam wyjazd.. o którym jeszcze nie mogę zbyt wiele napisać, ale obiecuję, że po niedzieli zdam całą relację : )

Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje...ale wiedziałam, że tak będzie. Teraz kiedy mam wole i mogę jechać nad jezioro..to na dworze wieje..przelotnie pada. a słońca jak nie było tak nie ma  : (

No ale po krótkim wstępie czas najwyższy na recenzję. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów do włosów firmy Aussie. Już jakiś czas używam ich więc przyszedł czas najwyższy na recenzję.








Aussie 
VOLUME SHAMPOO


Zachęcona jakiś czas temu szałem wokół tej marki zachęciła mnie do przetestowania dwóch produktów tej marki. Miałam zawsze problem z włosami, chciałam mieć zawsze dużo włosów na głowie i aby lśniły..ach ten wpływ reklam i filmów.



OD PRODUCENTA



"Szampon przeznaczony jest do włosów potrzebujących uniesienia i optycznego zagęszczenia. Zawiera unikalny ekstrakt z australijskiego chmielu, dzięki któremu:
  • włosy są lekkie, puszyste i bardziej gęste. 
  • Dzięki proteinom zawartym w chmielu włosy są także wzmocnione i odżywione aż po same końce."






CENA / POJEMNOŚĆ

Całą linię Aussie możemy nabyć w Rossman. Ja akurat trafiłam na promocję i nabyłam szampon za 20 zł /300 ml. Jednak jego regularna cena to około 27 zł







ZAPACH / KONSYSTENCJA 

Zapach szamponu mnie urzekł..jest delikatny i trochę słodki. Bardzo przyjemnie się go rozprowadza na włosach. Jego kolor jest lekko wpadający w róż / jasny pomarańcz i trochę przezroczysty.  Od razu po nałożeniu na włosy zaczyna się pienić.





SKŁAD

 Aqua , Sodium Lauryl Sulfate , Sodium Laureth Sulfate , Cocamidopropyl Betaine , Sodium Citrate , Sodium Xylenesulfonate , Sodium Chloride , Parfum , Citric Acid , Sodium Benzoate , Hydroxypropyl Methylcellulose , Tetrasodium EDTA , Propylene Glycol , Benzyl Salicylate , Eugenol , Hexyl Cinnamal , Linalool , Citronellol , Magnesium Nitrate , Aloe Barbadensis Leaf Juice , Humulus Lupulus Extract , Phenoxyethanol , CI 19140 , Methylchloroisothiazolinone , Magnesium Chloride , CI 17200 , Methylisothiazolinone , Propylparaben , Methylparaben , Isobutylparaben , Ethylparaben , Butylparaben , Ascorbic Acid , Sodium Sulfite , Potassium Sorbate




OPINIA

+ zapach jaki ma ten szampon wygrywa z innymi przetestowanymi przeze mnie szamponami
+ łatwo się go rozprowadza
+ szybko i mocno się pieni
+ włosy po zmyciu szamponu są gładsze i łatwiej jej rozczesać
+ jest wydajny
+ włosy mają lekki połysk
+ nie wysusza moich włosów
+ nie przetłuszcza
+ włosy są łatwe w ułożeniu


- Cena regularna mogłaby być troszkę niższa
- nie zauważyłam jakiejś mega objętości
- skład mógłby być lepszy

OCENA
4+


_________________________________________________________________________________________


AUSSIE

3 Minute Miracle
Reconstructor deep conditioner
Do zniszczonych włosów

OD PRODUCENTA

"3 - minutowa maseczka dzięki australijskiemu balsamowi miętowemu i unikalnej formule głęboko wnika w strukturę włosów, odżywia oraz odbudowuje zniszczone włosy nadając im wspaniały blask i elastyczność."

 


CENA / POJEMNOŚĆ

Tak jak i szampon maseczkę kupiłam w promocyjnej cenie, jednak cena regularna wynosi 27-29 zł / 250 ml




ZAŁOŻENIA

Głównym zadaniem maseczki jest szybka, bo w 3 minuty odbudowa i nawilżenie zniszczonych włosów. Jak wiadomo w suche i gorące dni włosy potrzebują więcej mocnego nawilżenia.



SKŁAD

Aqua , Cetyl Alcohol , Stearamidopropyl Dimethylamine , Stearyl Alcohol , Quaternium-18 , Bis-Aminopropyl Dimethicone , Benzyl Alcohol , Cetearyl Alcohol , Hydroxypropyl Guar , Oleyl Alcohol , Glyceryl Stearate , Parfum , Propylene Glycol , Citric Acid , Polysorbate 60 , EDTA , Magnesium Nitrate , Melissa Officinalis Leaf Extract , Aloe Barbadensis Leaf Juice , Phenoxyethanol , CI 19140 , Methylchloroisothiazolinone , Methylparaben , Magnesium Chloride , CI 17200 , Methylisothiazolinone , Propylparaben , Isobutylparaben , Ethylparaben , Butylparaben , Ascorbic Acid , Sodium Benzoate , Sodium Sulfite , Potassium Sorbate  




KONSYSTENCJA / ZAPACH

Tak jak szampon odżywa posiada delikatny słodki zapach, który utrzymuje się bardzo długo nawet 2-3 dni. Konsystencja przypomina trochę truskawkowy budyń, ale troszkę gęstszy.

Maseczka znajduje się w  bardzo zmyślnym opakowaniu, który powinien być zastosowany w każdym szamponie i odżywce. Otwór znajduje się na spodzie opakowania i aby wydostać kosmetyk należy delikatnie ścisnąć opakowanie. Jedyny minus tego systemu to to, że trzeba uważać bo w torbie może się nadusić.




OPINIA

+ jest wydajna
+ łatwo rozprowadza się na włosach, należy uważać aby nie aplikować maseczki na skórę głowy, bo włosy mogą się szybciej przetłuścić
+ to prawda, że efekt uzyskujemy po 3 minutach
+ uzyskujemy bardzo mocne nawilżenie
+ po zmyciu maseczki włosy są baardzo gładkie i delikatne
+ efekt utrzymuje się bardzo długo
+ włosy mają delikatny połysk
+ konsystencja jest w sam raz
+ zapach utrzymuje się długo
+ mimo silikonów włosy nie są obciążone
+ rozdwojone  i suche  końcówki są mniej widoczne

- cena niby nie jest za niska..ale warto
- może skład nie jest idealny w 100%, ale idzie go przeżyć


OCENA
5-




Jestem ciekawa czy wypróbowaliście inne serie kosmetyków Aussie? i jak się sprawdziły??

Pozdrawiam i wracam do leniuchowania : )
Monia;*




2 komentarze:

  1. wlasnie testuje tą odzywkę:) jeszcze nie mam zdania wyrobionego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam ostatnio tą maseczkę, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...