poniedziałek, 19 listopada 2012

To mnie przyciąga !!!

Hej dziewczyny !! : )

Kilka tygodni temu kupiłam lakier magnetyczny od Golden Rose i bardzo mi przypadł do gustu. Tutaj jest jego recenzja--->Golden Rose

W związku z tym, że okazał się być bardzo ciekawym i trochę innym niż pozostałe lakiery postanowiłam sprawdzić jak inne firmy poradziły sobie z Magnetycznymi lakierami. Zaczęłam moje testowanie od Lovely.

Zauważyłam, iż mają w swoje gablocie te cudeńka. O ile pamiętam są 4 różne kolory, ale magnes nie jest w zestawie i trzeba go osobno zakupić. Szkoda, że nie ma większej gamy kolorystycznej : ( Można wybierać wśród dwóch wzorów magnesów: 

  •  zwykłe paseczki
  •  gwiazdka.
 Cienie do powiek kupiłam jakiś czas temu mojej mamie ; ) Zestaw nr. 05 ; ) Bardzo jej się spodobały i są dosyć trwałe i super wyglądają na powiece :D
 _________________________________________________________________________________________

 Postanowiłam kupić ten kolor lakieru:
Jest to nr. 04


Bardzo spodobały mi się te delikatne drobinki.  Kolor jest bardzo ładny, ciężko go opisać..jest ciemnobłękitny z lekkim srebrnym połyskiem.
  • Trochę dłużej schnie niż ten od GR
  • Ale jest tak samo trwały, czyli  spokojnie długo wytrzyma : )
  • Zawartość 7 ml


Nie kupywałam chwilowo magnesu, gdyż postanowiłam sprawdzić czy ten od Golden Rose zadziała. No i zadzialam, ale szału nie było. Pamiętając jaki efekt dał GR to Lovely go nie zrzucił z nr 1 : ) Zresztą same zobaczcie i oceńcie :



Moja ocena waha się pomiędzy 3+ a 4- / 5
Za kolorek może jednak 4- i spróbuję z ich magnesem, ponieważ trochę się różni, wśród ich produktów była ta mała instrukcja a magnes wygląda jak mini suszarka do paznokci : P Oryginalny pomysł : )



Wy już miałyście ten lakier od Lovely??
i jak się sprawdza???


 

PS było Was już tutaj ponad 5000 !!! Tak bardzo się cieszę !!! Dziękuję ;***

Pozdrawiam ; ***
Monia

8 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze takiego lakieru, ale na pewno muszę sobie taki sprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślę nad kupnem jeszcze tego fioletowego : ) Też mi się podoba : )

      Usuń
  3. Ale świetna opcja! :) Jeszcze nie próbowałam takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiłam cię do zabawy w 'Liebster Award' :)
    natashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt, muszę w końcu wypróbować takiego cuda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...