poniedziałek, 26 listopada 2012

Fioletowo- złoty mix !!!!


Hej Dziewczyny !!!!

Na wstępie przepraszam za nieobecność, ale tak jak pisałam w ostatnim poście iż cały weekend byłam poza zasięgiem, ponieważ miałam szkolenie połączone z integracją w moim stowarzyszeniu : ) i wróciłam dopiero wczoraj i poszłam spać od razu...spałam 12 h !!!! masakra..!! musiałam odespać integrację ; )

Dzisiaj mam dla Was post a raczej recenzję  Graffi Nails Set firmy Bell : ) Czyli pękający lakier ( tańsza wersja około 9.99zł za dwie sztuki ). No to zaczynamy...



Od producenta:






Sposób nakładania :



  • Nakładamy lakier bazowy- nie musi to być koniecznie ten w zestawie, ponieważ każdy inny też się sprawdzi ( byle by kolorki ładnie współgrały )



  • Po 3 minutach nakładamy lakier pękający ( radzę troszkę grubszą warstwę )

  • Niestety nie miałam przy sobie zmywacza w pisaku i troszkę wyjechałam lakierem poza paznokieć : (
  • A oto efekt na paznokciach :
  •  Producent radzi aby po wyschnięciu lakieru nałożyć nabłyszczacz / utwardzacz!! ja też tak radzę !! Ja nie nałożyłam i po pewnym czasie ten złoty mi się starł : (
Ocena: Miałam już kiedyś pękający lakier też firmy Bell, ale kupiłam go około roku temu i muszę powiedzieć, że ten nowszy jest troszkę jakościowo lepszy i uważam, że nie trzeba wydawać 40/50zł na pękające lakiery, ponieważ ich tańsze odpowiedniki są ok i możemy pozwolić sobie na kilka zestawów kolorów  w ramach tych 40zł :) 
Żałuję tylko, że nie poczekałam troszkę dłużej z bazowym lakierem, ponieważ nie wysechł za bardzo i złoty się rozmazał na nim trochę ; ) 
Za drugim razem będzie lepiej :P
5 /5 
Jak będę w Naturze kupię chyba inny zestaw kolorystyczny w sam raz na Święta ;P

_____________________________________________________________________________________________
Czekając na pociąg na wyjazd zaszłam do kiosku i zobaczyłam nowego glamour z kartą upominkową do H&M na 20 zł ( przy zakupie za min. 50 zł ) Ważna jest od 1 grudnia do 24 ; ) Idealnie na zakupy świąteczne ; P a właśnie miałam się tam niedługo wybrać ; P



Pozdrawiam ciepło !!!
Monia :**

5 komentarzy:

  1. fiolet ładny. jednak pękacze do mnie nie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też fiolet najbardziej się spodobał!! Bardzo ładnie pokrywa i chyba bez tego pękającego będę go używać ; P

      Usuń
  2. nie przepadam za tym pękającym efektem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo je się lubi albo nie ; ) Ja lubię takie bajerki :D

      Usuń
  3. Jeszcze ich nie próbowałam ale możne kiedyś. Jakoś ten efekt nie przemawia do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...