piątek, 9 listopada 2012

Malina Nordycka



Hej dziewczyny !!!

Dzisiaj bardzo dobry humor mam w związku z tym, że dzisiaj zajęć nie mam więc mogę trochę odpocząć i nabrać sił : ) Uwielbiam mieć trzydniowy weekend ; ) Chociaż i tak zawsze okazuje się za krótki :P

W związku z tym, że moje kochane masło do ciała z The Body Shop się kończy : (( a chwilowo nie mam dostępu do żadnego z ich sklepów postanowiłam to wykorzystać i wypróbować tak zachwalanego balsamu z Maliną Nordycką. No i oto co kupiłam :




No i oczywiście recenzja !!

Neutrogena
Odżywcza emulsja do ciała z maliną nordycką 
Skóra sucha

A oto co zapewnia nam producent. W skrócie:
  • poprawia poziom nawilżenia skóry 3x
  • Skóra wygląda zdrowo
  • Jest miękka i odżywiona dzień po dniu
  • Nadaje się do skóry wrażliwej
  • Nietłusta konsystencja
  • Delikatny zapach
  • Szybko się wchłania

 Co to jest malina nordycka? Jakie ma działanie ?

  "Owoce maliny nordyckiej wykazują cenne, niespotykanie silne właściwości antyutleniające, zawierają unikalne bogactwo witamin, zwłaszcza witaminy C, oraz wapnia, magnezu i kwasu benzoesowego. Ze względu na swą oryginalną barwę złota i szczególne, wysoko cenione wartości odżywcze są nazywane Złotem Skandynawii"   
źródło malinanordycka.pl
 Opakowanie: Jest białe, proste i z pompką, którą osobiście lubię, ponieważ mogę kontrolować ile emulsji wyleci : )

Pojemność: 400 ml

Cena: Ja kupiłam za 24 zł

źródło internet
 Konsystencja: Jest bardzo gęsta co sprawia, że nie potrzebujemy dużo kosmetyku i starczy nam na dłużej :D Bardzo łatwo się go rozprowadza i dosyć szybko się wchłania.


Moja opinia: Bardzo ładnie nawilża moją skórę, ogólnie kiedyś wcześniej używałam też emulsji od Neutrogeny do skóry bardzo suchej i też bardzo dobrze się sprawdzała więc cenię kosmetyki tej firmy i tym razem mnie nie zawiedli : ) Jest porównywalny do masła z TBS i o wiele tańszy więc może zostanę przy tej malinie ; )

Ocena : 5 / 5 nie znalazłam minusów ; P

A oto inne produkty z tej serii :
koleżanka ma pomadkę i chwali ją : )
źródło internet
A Wy macie coś z tej serii?? : ) Jestem ciekawa innych produktów ;D

Pozdrawiam ciepło ;***





PS Zapraszam na bardzo ciekawe rozdanie ---->ROZDANIE   !!!

11 komentarzy:

  1. Ostatnio chciałam kupić ten produkt. Uwielbiam kosmetyki z neutrogeny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo się nad nim zastanawiałam, czy czasem nie będzie przereklamowany ^^

      Usuń
  2. Jak z maliną, to musi być rewelacyjny!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ta emulsja ślicznie pachnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie uzywałam ale buć może wypróbuję, dzięki twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam ten kremik do rąk. mam problem z bardzo suchą skórą dłoni jesienią i zimą i ten kremik świetnie sobie z tym radzi. moje dłonie są miększe i bardziej nawilżone. świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć !! Jak przyjdą mrozy to zakupię chyba !! ; )

      Usuń
  6. Ja Neutrogeny, ani podobnych jej firm nie wspieram :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...