środa, 12 września 2012

Trochę o mnie ; )

Chciałabym  przedstawić Wam kilka informacji na mój temat, żebyście mogli mnie troszkę poznać ; )
  • Wzrost : 162cm
  •  
  • Urodziny :06.02.1991r.
  •  
  • Zainteresowania : Szkicowanie, gra na pianinie
  •  
  • Cera : mieszana, świecąca się w strefie T, wrażliwa

  • Ulubiony zapach : Versace i Christina Aguilera by night
  •  
  • Ulubiony sklep : Forever 21, Zara, Mohito
  •  
  • Marka kosmetyków : Nivea, ponieważ mam wrażliwą cerę ;)
  •  
  • Ulubiony kosmetyk : hmm..podkład od Revlon ; P i korektor od ELF
  •  
  • Styl ubierania się: uważam, że jest to elegancki styl, ale jednocześnie funkcjonalny, nie lubię czuć się skrępowana. Uwielbiam kupować nowe rzeczy i dobierać do nich dodatki : )


I chyba to na razie tyle ; )  Jeżeli będziecie mieć jakieś pytania, to dopiszę jeszcze do listy parę rzeczy ; D
                                                                                                                                                                    

A na koniec chciałabym dodać krótką recenzję !!!
Produkt, który chcę przedstawić to Nowy tusz do rzęs od Astor'a, czyli BIG&Beautiful Play it Big Lash Extension MASCARA.:
Ciężko mi jest znaleźć dobrą maskarę, ponieważ większość produktów, które firmy oferują mają bardzo kiepskie szczoteczki. Po wyciągnięciu jej z pojemniczka jest cała oblepiona tuszem z którego nawet czasami aż tusz kapie....wiadomo jaki efekt taki tusz daje na rzęsach.

 Ale znalazłam ten Mój jedyny !!! Ulubiony !!

Skusiłam się na niego, ponieważ cena jego była przystępna ( akurat na promocji ) i oczywiście szczoteczka mnie skusiła, jest idealna i nabiera tyle tuszu ile potrzeba a efekt jest super. : )
Rzęsy po nim wyglądają dobrze, wiadomo, że nie daje efektu jakby przybyło nam milion rzęs ;-)
Miłego dnia !!!
Monika ; D

Przygarnij pigmenty czyli... rozdanie u Kobieta zmienną jest... 
monusia-monusia.blogspot.com

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...