piątek, 21 września 2012

Peelingi / demakijaż

Przepraszam, że wczoraj  nie pisałam, ale dopadła mnie jesienna grypa : ( więc postanowiłam zrobić sobie 24h kuracji. Leżenie w łóżeczku mi chyba pomogło ; ) już czuję się lepiej wiec dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kilkoma nowymi i starymi produktami.
 _____________________________________________________________________________________________________
Uwielbiam używać peelingów i kremów nawilżających. Ciągle testuje nowe i szukam tych najlepszych. Peelingu nr 1. jeszcze nie znalazłam, ale mleczko do demakijażu owszem !!!

Pierwszy produkt, który chce przedstawić to mój faworyt :
 1" Nivea Visage pure & natural 
mleczko oczyszczające

 Pierwszy raz użyłam tego mleczka rok temu. Będąc w siedzibie Nivea otrzymałam z tej serii krem. Zachwycił mnie bardzo. Co najważniejsze nie uczulał mnie!! Nie był drogi!! i nawilżał bardzo dobrze. Oczarowana kremem kupiłam i mleczko. ;-)

Konsystencja : typowa dla mleczka, zapach delikatny i prawie niewyczuwalny. Mam wrażliwego nosa a ten kosmetyk mnie nie podrażnia. Jego zawartość starcza mi na około 2 a nawet 3 miesiące.

Skład- jak podaje producent mleczko nie zawiera silikonów i parabenów oraz barwników. Mleczko za to zawiera wyciąg z aloesu.


Opakowanie - jest bardzo wygodne i poręczne dzięki czemu można łatwo wydobyć kosmetyk.

Skuteczność-  wg mnie jest to skuteczność w około 90 %, ponieważ gdy nakładam go na wacik i delikatnie kolistymi ruchami ścieram make-up to niby nie mam już makijażu, ale po użyciu szczoteczki okazuje się, że znajdą się zakamarki na twarzy gdzie jeszcze jest podkład ( a nie chcę wacikiem mocno trzeć ). Na szczęście nigdy po nim nie miałam po nim zaczerwienionej cery ( co często miałam po użyciu płynów miceralnych )


Moja ocena ogólna? hmm 5- / 5. Minusik oczywiście za to, że ma za małą "moc". ; )

Cena - jak widać na zdjęciu kupiłam go ostatnio za 9.99, ale to cena promocyjna ; ) Normalnie kosztuje 11-12 zł.

_____________________________________________________________________________________________
Drugi produkt jaki chciałabym Wam dzisiaj pokazać to peeling. Natknęłam się na niego przez przypadek. Kupiłam go bez czytania recenzji...zaryzykowałam i nie żałuję ; )

A oto i małe cudeńko  :
2"Peeling różany Ziaja 
 
 Od producenta - twierdzi, że jest to peeling do każdego rodzaju skóry ( zgadzam się z tym ) i że bardzo dobrze oczyszcza naszą skórę. Zapewnia, że delikatnie myje i masuje skórę.



Konsystencja - peeling zawiera bardzo małe różowe kuleczki. Jest bardzo delikatny. Szkoda tylko, że w pojemniczku jest go bardzo mało, ponieważ aż 60 ml ; )

Skład-  ten oto malutki peeling zawiera masło różane, witaminy E, C, B3, B5, B6.

Zapach- bardzo delikatny różany zapach, który nie jest zbyt "nachalny"

Moja opinia- zgadzam się z zapewnieniami producenta w 100%. Byłam bardzo zdziwiona po pierwszym użyciu, że moja skóra stała się bardzo gładka i oczyszczona oraz niepodrażniona. Zakochałam się w nim już po pierwszym użyciu. Po kilku ostatnich peelingach moja miłość do peelingów zmalała, ale dzięki Ziaji znowu wróciła. Poprzednich peelingów moja skóra nie  lubiła i długo zostawała czerwona i podrażniona a po Ziaji wystarczy nanieść małą ilość kremu nawilżającego na ciało i skóra gładka jak u niemowlaka.
Wiem, że na opakowaniu jest 30+ a ja mam 21 ale postanowiłam spróbować ( nie mogłam znaleźć innej wersji) i nie żałuję ; )

Cena- około 13zł /60ml

Moja ocena- za działanie 5/5, ale za tą cenę opakowanie mogłoby być troszkę większe ; - )


Polecam ;P

 _________________________________________________________________________________________
Będąc niedawno w Tesco natknęłam się na peeling nieznany dla mnie wcześniej ; ) Przyjaciółka kupiła sobie krem no to ja peeling ; ) jeszcze nie zdążyłam go przetestować, ale jak to zrobię to się z Wami szybciutko podzielę wrażeniami. ; )

Może ktoś już miał okazję go przetestować?? : )

A jaki jest Wasz ulubiony peeling, którego nigdy nie zamienicie? :P



Miłego wieczoru ; D
Monika ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...