wtorek, 27 marca 2018

Blog Beauty Day 2018




WITAJCIE

W ubiegły weekend w Poznaniu odbyły się jak co roku targi kosmetyczne oraz fryzjerskie ( Beauty Vision ). Towarzyszyło im jak od 5 lat spotkanie blogerek z całej Polski, czyli Blog Beauty Day. Jak zwykle organizatorzy zadbali o to abyśmy mieli okazję poznać nowe firmy na rynku, porozmawiać z ich przedstawicielami, czy po prostu poplotkować z dziewczynami o nowinkach.

Przed samym spotkaniem udałam się na samodzielne zwiedzanie targów oraz stanowisk, nie obyło się oczywiście bez małych zakupów. Odwiedziłam między innymi stanowisko Bielendy, Maestro czy stanowisko z ozdobami do włosów. Jednak zabrakło mi na targach obecności kilku znanych marek jak np. NYX, który był co roku. Moje zakupy oraz prezenty od partnerów spotkania oczywiście wam pokażę, jednak w osobnym poście.

Podczas zwiedzania zatrzymaliśmy się przy bardzo ciekawych firmach takich jak np. Shibushi, czyli co raz modniejszych w Polsce kosmetykach koreańskich, czy Voesh New York, który oferuje organiczne kosmetyki, które mają piękne zapachy. Żałuję, że zdjęcia nie mogą oddać zapachu słodyczy tych kosmetyków. Podczas zwiedzania nie zabrakło też marek paznokci hybrydowych , które chyba każdy już zna i lubi: Ness, Makear czy Mistero Milano. Bardzo też rozwinęła się branża fryzjerska oraz związana z zagęszczaniem włosów np. Beauty for You.  Uważam, że na targach każdy mógł znaleźć dla siebie coś dobrego, jednak na pewno odczułam brak kilku firm. Jeżeli natomiast interesują was kosmetyki oparte na konopi indyjskiej to na pewno waszą uwagę powinniście zwrócić na linię kosmetyków do włosów HEMP Sublime, ja już nie mogę doczekać się testów, więc zabieram się za nie a was zapraszam do fotorelacji i dzielenia się wrażeniami po targach Beauty Vision. Pozdrawiam też blogerki uczestniczące w spotkaniu :***






























Pozdrawiam
Monia:*

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...