poniedziałek, 16 listopada 2015

Po Spotkaniu Blogerek Lubuskich



WITAJCIE !!


W poniedziałek pokazywałam wam relację ze Spotkania Blogerek Lubuskich w Zielonej Górze, a dzisiaj przyszedł czas na miłe i dosłownie słodkie upominki. Nasze spotkanie uatrakcyjniły: 

Promoszop - Kupon rabatowy do drogerii Douglas
Hairspa
Pachnąca szafa - Od zawsze marzyłam o kominku i pachnących olejkach
Geekfashion.pl - przebój spotkania poszewka i skarpetki z kotem <3
Kraina Słodkości - najsłodszy upominek
Oriflame - Bardzo miły zabieg SPA dla dłoni!! :)
Galeria Grafitt -Prezentacja bardzo miłej Pani Darii
Verona - kosmetyki, coś co każda z nas uwielbia
Cederroth - Bio Oil, o którym już dawno myślałam













 
Jest to paczuszka, która najszybciej u mnie zniknęła <3 Nie będę ukrywać, że jestem łasuchem i uwielbiam słodycze, a zwłaszcza kiedy są bardzo dobre. Moje serce podbiły żelki, są chyba lepsze niż żelkowe misie, które są smakiem mojego dzieciństwa. Bardzo żałuję, że Kraina Słodkości jest tylko w Zielonej Górze, bo z chęcią nie raz bym tam zawitała. :)







Pozdrawiam również słodko,
Monia:*

4 komentarze:

  1. Najchętniej musiałabym się na słodycze, chociaż kosmetyki bardzo ciekawe :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne słodkości :D Tym bardziej żałuję, że nie wiedziałam o spotkaniu heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słodycze skradły moje serce :) !! Super prezenty :) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...