poniedziałek, 2 listopada 2015

Oko z błyskiem. Make up




WITAJCIE !!


Co powiecie na odrobinę błysku na oku w te ponure dni? Jeżeli nie boicie się błyskotek, to zapraszam do oglądania i czytania dzisiejszego posta. Już dość dawno pokazywałam wam pigmenty,które kupiłam w internecie i całkowicie zapomniałam zaprezentować jak wyglądają na oku i opowiedzieć o moich odczuciach. Jako pierwszy w ruch poszedł lawendowy kolor, który uwielbiam na oku. Wydaje mi się, że ładnie rozświetla spojrzenie i nadaje takiej " dziewczęcości ":)





JAK WYKONAŁAM MAKIJAŻ OKA?


  • Na powiekę nałożyłam bazę
  • Przed użyciem pigmentu pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty cień z palety FREEDOM
  • Na całą powiekę nałożyłam cień w zbliżonym kolorze do pigmentu
  • Pigment nakładałam płaskim pędzelkiem lekko zwilżonym
  • W zewnętrznych kącikach użyłam śliwkowy pigment (mam ochotę użyć go na całą powiekę następnym razem)
  • Do rozświetlenia w wewnętrznych kącikach użyłam brzoskwiniowy pigment ze złotymi drobinkami
  • Oczywiście wszystko ładnie roztarłam cieniem.










KOSMETYKI:


Podkład- Revlon Colorstay 150 Buff
Puder - PAESE ryżowy
Korektor- Lasting Perfection Collection 1
Konturowanie - MUR
Cienie- FREEDOM Mattes
Pigmenty - 94, 24
Brwi - pisak do drwi Catrice
Pomadka - FREEDOM Pro Bare 111 Untouched
Maskara- L'oreal so couture




Lubicie takie pigmenty?:) chcecie zobaczyć inne w akcji ?:)

Pozdrawiam
Monia:*

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło, ale powiem szczerze, że najbardziej w oczy rzuciły mi się Twoje piękne loki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie ale pięknie. Do mnie takie kolory nie pasują, ale Tobie zdecydowanie tak. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo przygotuję z innymi kolorkami,może bardziej przypadną :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...