wtorek, 22 września 2015

Jesienny look 2



WITAJCIE !!


Co powiecie na kolejny wpis ze stylizacją? Oczywiście ta też już w jesiennych klimatach. W tamtym tygodniu mogliście zobaczyć bardziej dziewczęcy look (KLIK), natomiast dzisiaj postawiłam na bardziej elegancki, może trochę nawet bussiness look. Do swojej stylizacji wykorzystałam trochę starszych i kilka nowszych ubrań. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentują się spodnie z wysokim stanem z New Look, muszę wspomnieć, że są to moje pierwsze takie spodnie. Bałam się, że będę się źle czuła w takim fasonie, na szczęście bardzo mi przypadły do gustu. 

Zanim zaproszę do oglądania, chciałabym zapowiedzieć, że niedługo szykuje się ważny projekt dla mnie. Oczywiście podzielę się tym z wami :)






New Look- Spodnie z wysokim stanem
H&M- Koszula w centki
New Look - Naszyjnik
Kupiec Gorzowski- Buty


Lubicie taki klasyczny styl? Macie ulubiony dodatek lub ciuch na jesienne dni? Moim chyba jest pastelowy płaszczyk:)

Pozdrawiam
Monia:*

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...