niedziela, 1 marca 2015

Podsumowanie lutego !! Wasze propozycje?


WITAJCIE !!


Za oknami pączki na magnolii a niebo co raz bardziej błękitne....to znak, że mamy już marzec? Powiedziałabym, że kwiecień, ale nie narzekam : ) Dzisiaj jak zawsze na zakończenie miesiąca przyszedł czas na podsumowanie. W lutym sporo makijaży zrobiłam część z nich nie zmieściłam w lutowych postach więc możecie się ich spodziewać w marcu. W lutym wreszcie miałam okazję wypróbować paletkę TheBalm, która podbiła moje serce. Jej recenzję oczywiście znajdziecie poniżej. Tutaj jest też miejsce na Wasze sugestie co do postów, które chcielibyście zobaczyć na moim blogu...może recenzję konkretnego produktu lub abym wykonała makijaż na Wasze życzenie ; )



Karnawał na oku !!

 

 

 

Nie mogłam się oprzeć !!!

 

 

 

Walentynkowy Make-up 1

 

 

 

Walentynkowy Make-up 2

 

 

 

Walentynkowy Make-Up 3 / Wersja mocniejsza

 

 

Kolorowy świat TheBalm !! Czyli mój zachwyt !!

 

 

Mat idealny??!!

 

 

THE ONE !! ?

 

 

 

Malinowa czerwień ! Makijaż

 

 

Blue, Blue Sky ( Makijaż )

 

Pozdrawiam i zapraszam na nowe marcowe wpisy!!
Monia:*

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...