niedziela, 25 sierpnia 2013

A do demakijażu...





 Witajcie !!

Mamy taki piękny weekend, że aż postanowiłam trochę dłużej zostać u babci i trochę odpocząć od miasta. W sobotę byłam w Szczecinie i kilka rzeczy wpadło mi tam w ręce...ale o tym niedługo. : ) Postanowiłam chwytać każdy dzień i chwile wakacyjne, bo już niedługo znowu się zacznie...dlaczego te wakacje tak szybko lecą ?? A tyle rzeczy miałam zrobić... i jak zwykle z 50 % z tego zrobiłam..no ale trzeba to nadrobić...

W najbliższych postach będę pokazywała Wam kosmetyki i akcesoria jakie używam w danej dziedzinie ( włosy, makijaż, demakijaż.... ) Opowiem też co zostanie u mnie na stałe albo na trochę dłużej.

A dzisiaj przygotowałam dla Was kosmetyk jaki obecnie używam do demakijażu. Muszę się przyznać, że nigdy nie byłam za płynami miceralnymi..Pamiętam, że jakiś czas temu uczulił i podrażnił mnie płyn miceralny ( mam strasznie wrażliwą cerę ), ale po spotkaniu w Poznaniu i po tym jak Pani Agnieszka przygotowywała moją buzię do makijażu użyła do demakijażu płynu miceralnego firmy Bielenda...więc zaryzykowałam...i jakie efekty??





Esencja Młodości

Nawilżający płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1










O PRODUKCIE :


  • Bardzo delikatny
  • Jest to produkt 3 w 1 czyli mleczko, tonik i woda
  • Skutecznie oczyszcza skórę
  • Usuwa nadmiar sebum
  • Ma właściwości zapobiegające powstawaniu wyprysków, zamyka pory
  • Jest bardzo łagodny
  • Może być stosowany do skóry wrażliwej
  • Nie posiada parabenów !!
  • Nie ma sztucznych barwników !!
  • Jest wzbogacony w Bio kwas hiauloronowy
  • Zawiera witaminę B3










PRODUCENT O PRODUKCIE :


"Bio kwas hialuronowy intensywnie i długotrwale nawilża i wygładza. Komórki macierzyste z drzewa arganowego głęboko regenerują, odżywiają i wzmacniają skórę. Witamina B3 wyrównuje niedoskonałości skóry wywołane trądzikiem, skutecznie matuje błyszczącą cerę. Płyn natychmiast odświeża i koi, nie wysusza skóry mieszanej i wrażliwej."










CENA:


Nie jest zbyt wysoka i skłania do wypróbowania a mianowicie kosztuje od 10-12 zł : )



KONSYSTENCJA:


Jak typowy micel jest przeźroczysty i wygląda jak woda. Bardzo się pieni dlatego staram się nim nie potrząsać, ale niestety w podróży tego nie uniknę.









DZIAŁANIE I OPINIA:


+ Cena nie jest wygórowana
+ Zapach ledwo wyczuwam, nie jest drażniący i idzie się do niego przyzwyczaić
+ Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywanie kremu BB z mojej twarzy
+ Cienie na moich powiekach to dla niego nie wyzwanie..szybko sobie z nimi radzi
+ Do pełnego demakijażu ( razem z oczami) potrzebuję 2 waciki
+ NIE PODRAŻNIA!!
+ Skóra nie jest przesuszona ; )
+ Wydajny
+ wyczuwam lekkie nawilżenie


Jednak jak to każdy produkt musi mieć małe minusy...

- Jak już wspominałam bardzo się pieni
- Trzeba uważać, bo może się zdarzyć, że bardzo dużo płynu wyleci...ja raz się oblałam : )
- Gorzej radzi sobie z maskarą : (






Muszę przyznać, że moje mleczko od Nivea odstawiłam na bok, bo Bielenda króluje w mojej kosmetyczce ;)



A czego Wy używacie do demakijażu?? A czego nie polecacie??



Pozdrawiam 
Monia;*



1 komentarz:

  1. szkoda, że nie radzi sobie do końca z maskarą ;/ nie lubię jak płyny micelarne się pienią ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...