piątek, 15 września 2017

LIMITOWANA seria MySecret !!!




WITAJCIE !!!


Przepraszam za dość długą przerwę ( prawie dwa miesiące ). Dość dużo się działo i nadal się dzieje, niedawno też wróciłam z wakacji na pięknej wyspie. Planuję zrobić mały przewodnik po tej wyspie oraz oczywiście wstawić jak najwięcej zdjęć. Co wy na to aby poczytać trochę o Corfu?

Dzisiaj przygotowałam dla was post z kilkoma nowościami z Drogerii Natura od marki my Secret a dokładniej chodzi o jesienną kolekcję paletek cieni w pięknych kolorach brązu i pomarańczy, oczywiście nie zabrakło też pięknych róży oraz burgundu. Planuję wrócić tutaj na bloga z nowymi makijażami przy użyciu tych pięknych paletek.


Cinnamon Rolls


W pierwszej kolejności chciałabym wam pokazać mojego ulubieńca z tej kolekcji, czyli paletkę w typowych jesiennych odcieniach. Jest to samowystarczalna paletka, ponieważ ten najjaśniejszy kolor spokojnie można dać pod łuk brwiowy i nadaje się do blendowania z innymi. Oczywiście muszę dodać, że są to cienie typowo matowe, na pewno znajdą swoje miłośniczki. Są dość mocno napigmentowane i bardzo przyjemnie się nimi pracuje.




Life on Mars


Druga paletka to też w sumie mój faworyt, czyli to co uwielbiam najbardziej...metaliczne cienie. Bardzo lubię dodawać nimi blasku makijażowi oka. Bardzo fajnie nakłada się je też palcem i na morko aby osiągnąć mocniejszy efekt.  Moje serce oczywiście skradł miedziany kolor, który będzie świetnie wyglądał w połączeniu z beżami czy brązem.







Violet Hills


Tutaj też mamy paletkę samowystarczalną a do tego w świetnych kolorach. Co powiecie na takie zestawienie kolorystyczne? Mi bardzo podoba się ten brudny róż, świetnie wygląda zblendowany w załamaniu powieki i dobrze się go łączy z innymi cieniami.












A na koniec dwa pojedyncze matowe cienie w numerach 523 i 522. 523, to dość intensywny i mocny kolor coś pomiędzy ciemnym brązem i oberżyną a 522 to marchewkowa pomarańcz, której jeszcze nigdy nie miałam w swojej kolekcji więc jestem niej bardzo ciekawa.








Na koniec muszę dodać, że jest to seria LIMITOWANA więc jeżeli wpadł wam w oko jakiś produkt, to szybko biegnijcie do Drogerii Natura ! Cena tych potrójnych paletek to tylko 16,99zł a tych pojedynczych 6,99 zł.

Pozdrawiam
Monia;*

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...