sobota, 29 kwietnia 2017

Beauty Vision Gift BOX



WITAJCIE !!


Przyszedł wreszcie czas na kosmetyki! Podczas targów w Poznaniu Beauty Vision 2017, które relacjonowałam w poprzednim poście TUTAJ miałyśmy zorganizowane spotkanie Blog Beauty Day. Firmy, aby umilić nam zwiedzanie stoisk przygotowały dla nas paczki z kosmetykami, próbki z nowościami oraz dużą dawkę wiedzy i informacji. Dzisiaj chciałabym z wami podzielić się kosmetykami jakie otrzymałam oraz krótko opowiedzieć o niektórych, ponieważ nie wytrzymałam i część od razu przetestowałam. Jeżeli jesteście bardzo ciekawe jakiegoś produktu, to piszcie a przyśpieszę jego recenzję i krótko o nim opowiem. W takim razie zapraszam do dalszej części wpisu.

  • HALIER -próbki odżywki oraz szamponu do włosów



  • KEMON - próbki bardzo mocnego żelu do włosów
  • ACTYVA - próbki szamponu



  • SEMILAC:
Tutaj bardzo jestem zadowolona, ponieważ firma Semilac przygotowała dla nas bardzo uroczą filiżankę, lakier do paznokci oraz ich najnowszy zestaw SPA. Bardzo cieszę się, że tej paczuszki. Miałyście może okazję wypróbować ten zestaw? Jakie są wasze wrażenia?




  • LOTON



  • SILCARE
Firma przygotowała dla nas bardzo dużo ciekawych kosmetyków między innymi: krem do rąk, lakiery do paznokci, oliwski, top, bazę oraz dwa duże peelingi. Jestem bardzo zakochana w jednym z nich, czyli w peelingu cukrowym z olejkiem. Na pewno niedługo zobaczycie jego recenzję.




  • LAQ 
Cudowne mydła, które na prawdę ciężko i z bólem serca użyję :( Dodatkowo mają bardzo ładne zapachy.




  • Peggy Sage
Tutaj firma też się bardzo popisała. Poza zdjęciem z Agnieszką Kaczorowską otrzymałyśmy dwa kubki w tym jeden podpisany przez Agnieszkę oraz maskę do twarzy, mini zestaw do manicure, lakier do paznokci i cudowny beauty blender. Wstyd się przyznać, ale nigdy wcześniej nie używałam takiej gąbki, zazwyczaj podkład nakładam palcem, pędzlem lub gąbką jednorazową. 






  • ARDELL - tutaj zestaw małych kępek w różnych długościach.

 



  • MEXMO
Jest to dość nowa firma, która w swojej ofercie ma na prawdę szeroką gamę kosmetyków w dość niskich cenach. Jeżeli jesteście ciekawe tej marki, to firma przygotowała dla was specjalny rabat. Napiszcie w komentarzu czy jesteście zainteresowane takim rabatem!
A tutaj mamy róż do policzków, cień, pyłek, pomadkę w kredce, konturówkę oraz kredkę.





  • SYLVECO - VIANEK
Jest to marka, o której ostatnio w blogosferze jest głośno. Ja wcześniej nie miałam z nią styczności, dlatego jestem ciekawa jak się u mnie spiszą kosmetyki, czy są na prawdę tak dobre jak inni piszą? Jeżeli jesteście ciekawi to piszcie.
Firma przygotowała dla mnie: krem do twarzy, płyn micelarny i tonik 2w1, maseczka peeling do twarzy oraz mleczko do demakijażu. W sumie, to cały zestaw do pielęgnacji.:)


  • OCH! Lashes - oczywiście jak nazwa wskazuje firma przygotowała piękne sztuczne rzęsy

  • NEESS
Wydaje mi się, że jest to dość nowa firma, której twarzą jest Cleo. Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się spotkać z nią indywidualnie, jest na prawdę bardzo miła. Dodatkowo firma przygotowała dla nas zestaw pilniczków, bardzo oryginalne naklejki wodne na paznokcie. Olejek do pielęgnacji paznokci i skórek, coś słodkiego oraz delikatną ozdobę.




  • GLYNT
Firma oferuję serię kosmetyków do pielęgnacji włosów, która dostępna jest wyłącznie u fryzjerów. Marka już istnieje 40 lat więc dość długo, ale w Polsce chyba jest od niedawna, ja osobiście nie słyszałam o niej wcześniej.
Od firmy otrzymałyśmy szampon, spray oraz maskę. Całą serię bardzo chętnie wypróbuję a miniaturki będą idealne na majówkowy wyjazd.



  • KEMON/INSIGHT - muszę przyznać, że lakier do włosów Kemon pachnie cudownie! Perfum już nie trzeba używać. Nie jest na szczęście to taki nachalny zapach i miło później włosy wąchać :)




Dziękuję bardzo organizatorom za zaproszenie oraz świetną organizację spotkania. Na prawdę byłam zadowolona z dopracowania szczegółów oraz ze zwiedzania stanowisk, które poszło na prawdę sprawnie. Oczywiście poczęstunek po zwiedzaniu był bardzo pomocny w regeneracji sił ^^. Cieszę się, że była dość spora liczba dziewczyn i miło było z częścią z was porozmawiać.

Pozdrawiam i do zobaczenia za rok !
Monia:*


PS ja lecę pakować i szykować się na majówkę !! Wy też gdzieś się wybieracie??


1 komentarz:

  1. Uwielbiam kosmetyki Vianek, mam nadzieję, że i Ty będziesz zadowolona :) A mydełka są urocze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...