poniedziałek, 9 maja 2016

Beauty Vision Blog Meeting



WITAJCIE !!

Weekend piękna w Poznaniu wczoraj się skończył więc chyba najlepszy czas na krótkie podsumowanie targów Beauty Vision oraz spotkania blogerek. Również w tym roku miałam przyjemność być zaproszoną na targi kosmetyczne, chyba każda dziewczyna czeka na nie i na poznanie nowinek w świecie urody oraz pokazów. Trzeba też przyznać, że niektóre firmy przygotowały całkiem fajne oferty i promocje na swoje produkty. Chyba największe oblężenie w tym roku miało stanowisko  firmy Indygo oraz NYX. 20 % czy 30 % rabatu na dobrej jakości kosmetyki firmy NYX zrobiło swoje i trzeba było odstać kilkanaście minut w kolejce. Nie wspominam nawet o tradycyjnych kolejek po olejek i torebkę ( ja jednak w tym roku odpuściłam ). Pojawiło się na targach wile nowych firm takich jak np. Tangel Angel ze szczotką w kształcie aniołka czy łapki kotka. Wiele też stanowisk było poświęconych panom. Mogli oni np. ogolić brodę czy kupić kosmetyki firmy ZEW. Cieszę się, że targi bardzo się rozwijają i co roku mnie czymś zaskakują.

Oczywiście podczas targów miałam okazję spotkać wiele innych blogerek, z większością niestety nie zdążyłam zamienić słowa, ale cieszę się, że jest tak dużo nowych twarzy ! Wspólnie z ekipą z MTP zostałyśmy oprowadzone po Targach i po najciekawszych stanowiskach. Cieszę się, że mogłam niektóre firmy poznać bliżej !!













































Tak wygląda moja relacja z targów oraz spotkania blogerek podczas Beauty Vision. W następnym poście oczywiście pokażę wam moje zakupy oraz prezenty od Partnerów Blog Beauty Day. A jak wasze wrażenia po targach? Byłyście czy jednak w tym roku ominęła was ta atrakcja?


Pozdrawiam
Monia:*

2 komentarze:

  1. Jeeeee:D Kto się rzucił na gifty i od razu sprawdzał torby? no kto? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu byłam na takich targach na śląsku :) Świetna sprawa! Gdyby Poznań był bliżej - z przyjemnością bym tam była :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...