piątek, 19 grudnia 2014

ICE CUBE coś nowego na usta??




WITAJCIE !!


Czy to jajeczko EOS? Nie !! To balsam Softlips od Perfecty. Może słyszałyście już o nim? Ja zachęcona pozytywną opinią postanowiłam skusić się i kupić to małe cudo. W swojej ofercie firma ma do wyboru trzy smaki: granat, waniliowy i miętowy, ja zdecydowałam się na wersję o smaku miętowym, ponieważ waniliowe masełko z firmy Avon już mam : ) Najbardziej zaciekawił mnie kształt tego balsamu ...jest dość oryginalny, ponieważ przypomina kostkę lodu ( widziałyście gdzieś taki?? )  A jak ta forma spisywała się w praktyce? Czy balsam spełnił moje oczekiwania? Zapraszam do przeczytania mojej opinii :)!!






O PRODUKCIE :

"Zaawansowana formuła regenerująco-ochronnego balsamu do ust z technologią „Lip Perfecting” – niepowtarzalnie łączy 5 funkcji w 1 preparacie: 

  • 1. Nawilżenie – Formuła z masłem Shea przywraca odpowiedni poziom nawilżenia nawet najbardziej suchym ustom.
  • 2. Odżywienie – kompleks antyoksydantów i witamin: A,C i E przynosi ulgę i regeneruje zniszczony i spierzchnięty naskórek ust. 
  • 3. Wygładzenie – likwiduje uczucie szorstkości, pozostawiając usta gładkie i jedwabiście miękkie. 
  • 4. Ochrona – SPF 15 chroni przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. 
  • 5. Blask – nadaje ustom delikatny, naturalny połysk. "
Orzeźwiający smak mięty. 





SKŁAD:


Ozokerite, Petrolatum, Octyldodecyl Olivate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Palmitate, Myristyl Myristate, Myristyl Lactate, Bezophenone-3, Squalane, Dimethicone, Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer, Cetyl Alcohol, Parfum, Butyrospermum Parkii Butter, Stearyl Olivate, Nyristyl Laurate, Myristyl Alcohol, Neopentyl Glycol Dicaprylate/Dicaprate, BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Retinyl Palmitate, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopherol, L-Menthol, PEG-8, Sodium Saccharin, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopheryl Acetate, Linalool, Limonene. Zawiera Benzophenone-3.








CENA / DOSTĘPNOŚĆ:


Można go dostać w drogerii Rossmann za około 14 zł. Mi się go udało zakupić w promocji za 11 zł ; )






MOJA OPINIA:

+ Nie ukrywam tego, że kupiłam ten balsam ze względu na jego formę. Kształt kostki lodu bardzo mi przypadł do gustu!! Jest poręczny i łatwo się wydobywa produkt.
+ Duży plus za to, że nie trzeba palcem wydobywać balsamu. Jest to o wiele bardziej higieniczne i dzięki temu możemy używać balsamu w każdym miejscu
+ Nawilżenie !! Tak to prawda!! Jak tylko poczuję, że moje usta robią się suche używam balsamu i po chwili usta stają się miękkie i nawilżone.
+ Świetnie spisuje się w mroźne i suche dni. Nakładam balsam tuż przed wyjściem na dwór, dzięki czemu nie tworzą się na nich suche skórki, ani nie puchną ( czasem mam tak od zimna ), nie szczypią
+ Kocham go za to uczucie kilka minut po nałożeniu ! Jest to miętowy balsam i dlatego też po nałożeniu mam wrażenie chłodzenia ust..niesamowite uczucie : ) Usta są orzeźwione i pobudzone ;)
+ Cena też jest przystępna : )

- Minusów BRAK !! : )





Jestem z niego o wiele bardziej zadowolona niż z masełka od firmy Avon, ponieważ Softlips wygrywa opakowaniem i jego funkcjonalnością i oczywiście efekt chłodzenia u mnie się sprawdził :) 

Pozdrawiam
Monia:*


PS 5 DNI DO ŚWIĄT !!! Dzisiaj jadę na ostatnie zakupy !! i zamykam kwestię prezentów : P

19 komentarzy:

  1. Skoro chłodzi to pomyślę nad zakupem bliżej lata :) Bardzo podoba mi się forma 'podania' tego balsamu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne wersje..czy też chłodzą ; ) Ciekawa jestem jeszcze tego o smaku grantu ; )

      Usuń
  2. Dobrze, że jesteś zadowolona :) ciekawe jak sprawdziłby się u mnie, wersja z granatem kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zadowolona : ) Fajnie, że paluszkiem nie trzeba go nakładać : )

      Usuń
  3. Opakowanie trochę przypomina mi kosteczki BALMI :-) Chętnie skuszę się na ten balsam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja podobne ; ) tamto bardziej " zabudowane" nie widać balsamu :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Troszeczkę : ) Mam chyba słabość do takich hihi : P

      Usuń
  5. wygląda fajnie, ciekawa jestem działania, więc pewnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. warty wypróbowania tym bardziej teraz gdy usta wymagają podwójnej ochrony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !! a co dopiero jak przyjdzie prawdziwa zima ; P

      Usuń
  7. jestem chyba jedyną osobą której się to nie podoba, nie miałam go ale jakoś mnie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki "dziwaczek" do ust na pewno nie każdemu przypadnie do gustu : P

      Usuń
  8. Fajne ma opakowanie, nie trzeba maziać po nim palcem czego bardzo nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. łoo rany, aż 3 zeta zaoszczedziłaś, połowa blogosfery poleci do sklepu na promocję, druga połowa, co nie zdąży, to zazdrosci,aż ból dupy dostanie, hehhhe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż połowa? Wow !

      Uwielbiam czytać takie komentarze haha : )

      Usuń
  10. Szalenie podoba mi się to opakowanie! Rzeczywiście przypomina kostkę lodu, a jak wiemy, lód jest dobry dla naszych ust. Chwyt marketingowy zadziałał, w Rossmannie koniecznie się za tym kosmetykiem rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...