wtorek, 14 października 2014

KIKO Eye Base !!





 Witajcie !!


Tak jak obiecałam przyszedł wreszcie czas na odstawienie na bok recenzji kosmetyków pielęgnacyjnych. Jak wiecie byłam ( już prawie miesiąc temu :(( ) w Rzymie...czas tak leci :  P Przywiozłam oczywiście kilka kosmetyków marki KIKO. Jest to włoska marka, która swoją siedzibę ma w Milanie. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć bazę pod cienie. Poza lakierami nie miałam okazji wypróbować żadnych kosmetyków tej firmy więc byłam ciekawa jak sobie poradzą : P   Zapraszam : )






DOSTĘPNOŚĆ : 

  • Sklep internetowy KIKO
  • Sklepy stacjonarne we Włoszech
  • Słyszałam, że w strefie bezcłowej w Niemczech : )

CENA:

  •  Około 7 Euro ( nie przeliczam, ponieważ na zarobki Włochów jest to bardzo niska cena )




Perłowa baza pod cienie KIKO Make Up Milano.

O BAZIE: 

  • " Dzięki niej makijaż będzie dłużej się trzymał i ładniej wyglądał. 
  •  Innowacyjna formuła żelu-kremu pozostawia skórę świeżą i miłą w dotyku. 
  • Ma lekko perłowe wykończenie, dzięki czemu oczy są promienne i rozświetlone.  
  • Zawiera pigment neutralizujący subtelny naturalny odcień powiek i podkreślający kolor cienia. 
  •  Innowacyjna formuła wzbogacona jest o antyoksydanty i aktywne składniki sprawia, że baza jest bardziej elastyczna, przylegająca i szybka wysychająca. 
  •  Hipoalergiczna.  
  • Testowana okulistycznie. 
  •  Nie zatyka porów. Nie zawiera parabenów ani substancji zapachowych."




MOJA OPINIA:

+ Bardzo podoba mi się to, że baza jest w tubce. Dzięki czemu jej wydobywanie jest bardziej higieniczne niż np. ze słoiczka...i na pewno bardziej komfortowe : )
+ Baza podbija i wzmacnia kolor cienia ( poniżej zmieściłam zdjęcie cieni z bazą i bez )
+ Wydłuża trwałość cieni 
+ Podoba mi się konsystencja...przypomina trochę krem. Jest zwarta i nie leje się.
+ Łatwo się ją rozprowadza
+ Wtapia się w kolor powieki, ponieważ ma cielisty kolor
+ Nie uczula i nie podrażnia
+ Dość wydajna

- Minusem jet na pewno dostępność, ponieważ w Polsce jeszcze jej nie znajdziemy...a szkoda : )








Znacie markę KIKO ?? Czy miałyście okazję testować jakieś ich kosmetyki lub lakiery do paznokci??

Pozdrawiam
Monia:*

 

6 komentarzy:

  1. Tej bazy nie miałam nigdy :) Ja bardzo lubię UDPP, a w dodatku marzy mi się wypróbowanie Lime Crime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bardzo lubię HEAN : ) tylko ten słoiczek denerwuje troszkę : )

      Usuń
  2. Muszę przyznać,że nigdy się z tym nie zetknęłam.

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Kiko, ale najbardziej kuszą mnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam chyba z 6 : P
      Jeden pokażę chyba jeszcze w tym tygodniu : )

      Usuń
  4. świetny kosmetyk! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...