niedziela, 13 kwietnia 2014

Nowe kolorki na Pazurkach !!




Witajcie !!

Po ostatnim zawodzie w kupnie lakieru ( TUTAJ ) postanowiłam udać się do profesjonalistki i zaznać trochę luksusu i rozpieszczenia więc udałam się do kosmetyczki : ) Niedawno w Gorzowie otworzyli Salon OPI ( LINK ). więc postanowiłam go przetestować. Salon prowadzi młoda i bardzo przyjazna dziewczyna. Aby trochę się zrelaksować przed egzaminami wybrałam opcję Manicure SPA z pięknie pachnącym cytrusowym peelingiem...z masażu jestem bardzo zadowolona !! Kocham każdy rodzaj masażu !! 

Wybierając efekt na paznokcie postawiłam na centki, które już dawno za mną chodziły, na nie moda nigdy nie minie a sama niestety nie mam takich zdolności ani cierpliwości do ich wykonania !! Kolory lakierów ślicznie razem się prezentują : )Jak wiadomo lakiery OPI są bardzo trwałe i nie odpryskują...mogę to potwierdzić w 100% ( już wiem jakie lakiery kupię na BeautyVision ). Następnym razem trochę  będę chciała bardziej poszaleć z wzorami i dodatkami. A oto jak się prezentują moje pazurki :




 


Nie mogłam też się oprzeć aby nie zerknąć na zestaw do make- up'u oraz na kolekcję żelów i lakierów : ) Jestem tylko kobietą ; P






Uwielbiam testować nowe miejsca i szukać takiego godnego zaufania. W Poznaniu jeszcze takiego nie znalazłam : (( ale w Gorzowie już tak. Mam swoją ulubioną fryzjerkę w Salonie L'oreal panią Martę, której mogę powierzyć moje włosy a dobry fryzjer, który potrafi doradzić i nie wciska kosmetyków za 200 zł to skarb <3 No i myślę, że kosmetyczkę też już mam : ) zobaczę może niedługo jak się spisze z Make-up'em : )


A Wy macie swoją ulubioną kosmetyczkę i fryzjera?? : )

Niedługo pokażę Wam efekty mojej wizyty właśnie u Pani Marty!!
Pozdrawiam
Monia:**


 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...