wtorek, 18 marca 2014

Delicje dla Moich ust !!





Witajcie !!!

Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo słodki i różowy post !! Tak jak na załączonym obrazku widać będzie to recenzja błyszczyku firmy Celia. Jest to pierwszy produkt tej firmy który miałam okazję testować a dostałam go na Spotkaniu Blogerek w Gorzowie.







Celia

Delice Błyszczyk do ust Lip Gloss

15





 OD PRODUCENTA:


" lekki błyszczyk o głębokiej kolorystyce, delikatnym połysku i słodkim zapachu truskawki z wanilią. Ma formułę aksamitnego balsamu, która sprawia, że usta nie kleją się. W kolekcji jest 6 kolorów – od pasteli, przez odcień łososiowy i cukierkowy róż, do soczystej, malinowej czerwieni – których głębia sprawia, że usta dyskretnie kuszą i przyciągają ukradkowe spojrzenia.
Dodatkowo błyszczyk :
  • odżywia 
  • nawilża usta 
  • zawiera skwalan i witaminę E.





CENA:


Wg cen w internecie można go zakupić za około 12 zł

RODZAJE:


Błyszczyki CELIA Delice W 6 kolorach:
CELIA Delice nr 11 = pastelowy beż,
CELIA Delice nr 12 = łososiowy,
CELIA Delice nr 13 = malinowa czerwień,
CELIA Delice nr 14 = naturalny
CELIA Delice nr 15 = cukierkowy róż,
CELIA Delice nr 16 = pastelowy róż.
 







MOJA OPINIA:


Osobiście bardzo rzadko używam błyszczyka, na co dzień zazwyczaj tylko nakładam wazelinkę na uta. Błyszczyk na moich ustach gości, gdy wychodzę na jakąś imprezę lub na wieczorny spacerek albo na spotkanie z koleżankami. Po dość długim testowaniu Delice mogę wreszcie przedstawić moją opinię : )

Plusy:

+ Kolor błyszczyka jet uroczy i przyciąga uwagę
+ bardzo łatwo nakłada się go na usta przy pomocy aplikatora
+ Pierwsze kilka sekund skleja usta ale po chwili już jet wszystko ok i  błyszczyk nie ciągnie się
+ Cena
+ Usta są nawilżone i bardzo delikatne
+ Nadaje delikatny błysk ustom
+ Po krótkim czasie błyszczyk się "wtapia" w  usta ładnie je nawilżając

Minusy:

- Jak to błyszczyk  nie jest trwały i na 100% całego dnia nie wytrzyma na ustach

Nie wiem jak jest z dostępnością....pewnie znajdziemy go w mniejszych drogeriach, bo chyba w Naturze i Rossmannie go nie widziałam : )




A może Wy miałyście okazję go wypróbować?? Ja nigdzie nie znalazłam opinii na jego temat...a szkoda, bo chętnie bym poznała inne opinie : )


Pozdrawiam
Monia:**




1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...