poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Druga szansa dla Sally Hansen!!













Witajcie ; ) Dzisiaj postanowiłam dać drugą szansę firmie Sally Hansen. Po przygodzie z naklejkami postanowiłam, że tak szybko nie sięgnę po produkty z tej firmy...no ale skusiłam się niską ceną i ładnym kolorem...a co z tego wyszło??

Dzisiaj przedstawię Wam wrażenia tylko po aplikacji i po kilku godzinach z tym lakierem na paznokciach...a za parę dni powiem Wam czy jest trwały.



Wybrałam ładny i delikatny fiolecik o nazwie :
Violet Voltage 445






A oto jak prezentuje się na pazurkach :










Cena : 16zł /11,8ml








i zdjęcie w dzisiejszym pięknym słoneczku : )








Podsumowując :

Spodziewałam się czegoś więcej... nie podoba mi się to, że:
  • strasznie długo pierwsza warstwa schła...a druga tym bardziej
  • do tej pory nie czuję się pewnie z tym lakierem czy zaraz nie zejdzie bo jest miękki ( dałam później utwardzacz )
  • troszkę zbyt płynny..bardzo malutko trzeba go nabierać

Może jakieś plusy??
  • kolor ma ładny 
  • dosyć dobrze pokrywa pierwsza warstwa
  • ładny błysk




Chwilowo daję mu 3 -


Chyba jednak nadal pozostanę sceptyczna do tej marki..i ceny lakierów innej wersji jakoś nie zachęcają do spróbowania. Jestem ciekawa jak mojej mamie spodoba się ten drugi lakier z innej serii.





Pozdrawiam słonecznie ; )
Monia;*





PS w czwartek jadę do Lublina : ) Jakieś ciekawe propozycje do zwiedzenia ? : )





7 komentarzy:

  1. brr, niezbyt ładnie wygląda ten lakier, strasznie zalewa skórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strasznie płynny.. i tak użyłam zmywacza w pisaku...ale siedzieć pół godzinny nad paznokciami to za dużo jak dla mnie ; )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie niestety też : (
      No cóż..jednak czasami tańsze lakiery mogą być lepsze :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za fioletami, ale ten jest całkiem całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest ładny, jednak bardzo widzę zalewa skórki i przede wszystkim uważam, że 2 warstwy to za mało
    na produkty sally h.trzeba uważać
    jest wiele podróbek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubie Sally hansen :D Hej!! Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- atrakcyjne nagrody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...