niedziela, 31 marca 2013

Wielkanocny Dzień...










Jak Wam minął Wielkanocny Dzień? Mam nadzieję, że spokojnie i rodzinnie. Ja miałam dzień pełen wrażeń więc postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami. :)

Wyjechaliśmy z domu na nowy czas o 5:00, ponieważ jechaliśmy do babci na poranną mszę. Droga nie jest zbyt długa a pełna atrakcji. Jak to bywa o tej porze zwierzaki leśne lubią harcować na drodze. 
Minęliśmy małą sarenkę przy drodze a kilka metrów dalej całe stado łań stało na środku drogi i nie chciało się ruszyć ani w prawo ani w lewo. Baliśmy się, że zgłupieją i na nas wpadną. Po chwili ogarnęły się i uciekły w las. 
Przekonani, że to już koniec atrakcji odetchnęliśmy  i nagle w rogu przedniej szyby zobaczyłam dzika no i ja w krzyk " stój" no i tata do zera wyhamował. Usłyszałam głośne chrumknęcie i jak dzik minimalnie otarł się o samochód. Wbiegł on na drogę jak błyskawica i to jeszcze z mało widocznego punktu dla kierowcy. "schował " się w martwym punkcie za lusterkiem i nie ma bata aby go zobaczyć. Dobrze, że jeszcze refleks o tej porze tata i ja mieliśmy  : )

W dalszej drodze już tylko zajączki kicające po ulicy nam przeszkadzały.


Pozytywny akcent tego dnia to lepienie bałwana z moimi kotkami : ) Na Wigilię nie ulepiłam, to chociaż na Wielkanoc mi się udało : )





Pozdrawiam i Mokrego Dyngusa Wam życzę !! : )
Monia;*



PS  Wybieracie się na Targi Kosmetyczne w Poznaniu ? : ))   Więcej inf tutaj ->KLIK



3 komentarze:

  1. Chętnie pojechałabym na te targi, ale do Poznania niestety za daleko :/
    Ehhh, ta wiosna daje nam się we znaki...a właściwie jej brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich słodkich pomocników miałaś :)
    zapraszam do mnie www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Kochana :* U mnie Wielkanoc wygląda tez jak Boże Narodzenie... Genialny bałwanek :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...