sobota, 19 stycznia 2013

Posezonowe wyprzedaże !!! : )














 Przepraszam za dość długą nieobecność na blogu, ale nauka i sesja bardzo mnie pochłonęła. Już pomału brakuje mi sił na naukę a dopiero pierwszy egzamin za mną. Niby ( tak mi się wydaje ) najtrudniejszy...to teraz z górki??

Ale wróćmy do przyjemniejszych tematów, bo pewnie niektóre z Was też mają sesję przed sobą : P. Przed złożeniem wniosku o stypendium z koleżankami postanowiłyśmy, że gdy je dostaniemy to wybierzemy się na najlepszą czekoladę / kawę i na zakupy ( oczywiście nie wydamy całego stypendium ) no i że udało nam się dostać stypendium to zaraz po egzaminie zrobiłyśmy sobie dzień relaksu. Punkt pierwszy kawa/ czekolada został wykonany i dodatkowo donaty z jeżynami kupiłyśmy ( były mega smaczne : ) ). Potem wybrałyśmy się na zakupy, bo jak wiadomo szaleństwo wyprzedaży trwa i spore obniżki są. Następnie  wieczorkiem wybrałyśmy się na imprezę studencką o pięknie brzmiącym tytule " Studenci tańczą na lodzie " wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że nie umiem jeździć na łyżwach : ( haha , gdy już mi się udawało..to ktoś na mnie wpadł i prawie byłaby wywrotka : ) Ale poza tym było bardzo przyjemnie i polecam takie imprezy : ))

A to co udało mi się kupić :



H&M

Bardzo spodobała mi się ta bluzka, chyba ze względu na tą czarną koronkę. Jest jednocześnie elegancka, ale i na co dzień się nadaje. Idąc do przymierzalni zostałam jeszcze zaczepiona przez jakąś Panią, której spodobała się ona i pytała się gdzie leżą. Muszę dodać, że mają ją jeszcze w 3 lub 4 wersjach kolorystycznych i cena dosyć rozsądna ( 39,90zł ) : )










H&M

Ta sukienka w zeberkę to już raczej zakup na wiosnę, bo jak wiadomo opłaca się bardziej podstawowe ciuchy na lato i wiosnę kupić zimą..są o wiele tańsze a wiadomo, że sukienki jak i krótkie spodenki dżinsowe i topy będą zawsze modne. A cena sukienki ( 20 zł ) bardzo mnie zaskoczyła i cieszę się, że ją wygrzebałam ze stosu ciuchów : )


 






Bershka

W tym sklepie też znalazłam wieeeele promocji zwłaszcza na sukienki. Mają na prawdę śliczne ciuchy i ciężko było mi się na coś zdecydować. Mieli też dużo -% na spodenki i spódnice, większość po 20 zł !! Ja zdecydowałam się na tą sukienkę, ponieważ urzekła mnie jej góra. Sukienka jest bardzo dziewczęca. Ją również kupiłam za 19,90 zł  : ))




 








Super-Pharm

Krótko i na temat. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego balsamu do ust więc i ja postanowiłam go wypróbować : ) Wybrałam ten o smaku/ zapachu malinowym : )









Sephora


Moje 20% zniżki postanowiłam wykorzystać na naklejki na paznokcie, które prawdopodobnie użyję niedługo na moje urodzinki ^^. Muszę dodać, że w Sephora jest sporo promocji  :  ) Dostałam do zakupu bazę pod podkład od Sephora.












Wy miałyście to masełko?? Jakie są Wasze odczucia?? : )
A i muszę dodać, że w ZARA mają śliczne sukienki na promocji za 50-60 zł : )



Pozdrawiam i wracam do książek : ((

Monia ;*




14 komentarzy:

  1. Przede mną z kolei najgorsze egzaminy :(
    I też jeden za mną na razie...
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. H&M - owska bluzeczka śliczna. Szkoda że mam daleko do najbliższego H&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, szkoda..też kiedyś miałam bardzo daleko, aż w Szczecinie był najbliższy : )

      Usuń
  3. Oj, wyprzedaże kuszą, a ja taka biedna jestem w tej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no kuszą kuszą !! ; )mam nadzieję, że niedługo już się skończą ; P

      Usuń
  4. Ta pierwsza bluzeczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak będą się prezentować te naklejki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już te naklejki z Sephora tylko inny wzorek ; ) Recenzja jest we wcześniejszych postach ; )

      Usuń
  6. zakupy na poprawę nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  7. In fact when someone doesn't understand afterward its up to other users that they will assist, so here it happens.

    My homepage; how to file for bankruptcy in florida

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...