czwartek, 13 grudnia 2012

Koszula, która się nie gniecie ?

Hej dziewczyny !!

Już czwartek !! Jak ten czas leci : ) Dzisiaj czuję duży przypływ energii i mam nadzieję, że dużo dzisiaj uda mi się zrobić...bo plany mam spooore ; ) Jedyne co mnie nie pociesza to fakt, że za oknem jest teraz -12 stopni..jak pomyślę, że zaraz tam muszę wyjść to aż zimno mi się robi : ) brrr..

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co kupiłam w Lidlu : ) zaciekawiła mnie ostatnio reklama koszuli, która się nie gniecie ; ) Na studiach to coś bardzo przydatnego : P Mogłaby jeszcze się nie brudzić : P Ale co za dużo to nie zdrowo : ) Koszula była dostępna w 3 kolorach i wielu rozmiarach...niestety ich najmniejszy rozmiar 34 jest nadal dla mnie za duży gdzie normalnie noszę 36 : ( Dlatego zbyt chętnie tam nie kupuję ciuchów.



ESMARA










Podoba mi się ta koszula..ma ładny kolorek i dekolt  :  ) W sumie nie miałam jeszcze takiej eleganckiej koszuli a na studiach wypadałoby mieć chociaż jedną taką : ) Cena jej to 44zł nie jest zbyt wysoka ani za niska. A co z jej super zaletą niegniecenie ? To prawda :  ) i to mnie bardzo cieszy...kiedy przez przypadek zagięłam jej róg i powstało wgniecenie wystarczyło, że ją naciągnęłam i już !! : )

Ocena : 4+ / 5   ( za duża trochę : (  )



Pozdrawiam ciepło w ten zimowy dzień !! ; *
Monia

6 komentarzy:

  1. calkiem fajnie wyglada;) a i kolczyki ladne

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się takie cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się nie gniecie to chyba jakieś czary ;O
    Muszę sobie taką kupić koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Safari, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!



    Feel free to surf to my weblog :: declaring bankruptcy in florida

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...